2.03.2016

Bir İtalyan dosta teşekkür!


Amatör bitki dünyasında ülke, ırk, din farkını gözardı ederek yardımlaşma ve paylaşım tahmin edildiğinden daha yaygın.Sadece internetten tanıdığım daha doğrusu beni takip eden bir İtalyan bana çok özellikli 2 Capsicum çeşidinin tohumlarını hediye etti.Buradan kendisine teşekkürlerimi iletiyorum.Her ne kadar bu yazıyı okuyamayacağını bilsem de pozitif enerjinin gücüne inanmak istiyorum...
Dostum uzun süredir elde etmeyi istediğim bir türün taze tohumlarını gönderdi.Capsicum flexuosum
-15C'ye kadar dayanabilen bu yabani tür İstanbul'da rahatlıkla kışlayabileceğim bir Capsicum. Heyecan verici...
Diğer Capsicum ise henüz türü kesin olmayan, hibrid veya mutant olasılığı da olan CGN 19198
Bu Capsicum'un da özellikleri ile tam bir macera olacağını düşünüyorum.
Kuşkusuz hemen ekim yapıp beklemeye başladım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder