11.07.2012

Yeni tohumlar ve yeni bir macera!

Aslında dış mekanda Capsicum yetiştirmek için tohum ekim mevsimi geçti.Ancak daha önce tohum temin ettiğim ve memnun kaldığım Ispanyol satıcı Pimenta da Neyde tohumlarını satışa çıkarınca bu fırsatı kaçırmak istemedim.Bu varyete ile birlikte başka Capsicumlar, domates ve tomatillo tohumlarını da istettim.7 günde elime ulaşan tohumlardan bu sene yetiştirmeyi planladıklarımı hemen diatomit içeren kaplara ektim.Seranın varlığı mevsimi uzatıp bitkilerin yeterince büyümesine yardımcı olabilir ve bu sayede bitkileri kışlayıp 2013 ilkbaharında ürün alabilirim.İlk dört tür/varyeteyi hemen diatomite ektim diğerleri ise kış aylarına kadar buzdolabında bekleyecekler.
Capsicum chinense 'Pimenta da Neyde'
Capsicum lanceolatum
Capsicum chinense 'Uvilla Grande'
Capsicum chacoense CAP 524

Capsicum chinense 'Habanero Mustard'
Capsicum chinense 'Habanero Capuchino'
Capsicum chinense 'Ecuadorian Brown'
Capsicum chinense 'Congo Trinidad'
Capsicum chinense 'Fatalii White'
Capsicum chinense ' Bhut jolokia improved Strain I'



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder